KNEP?

Ännu en underbar dag!
Jag har blivit gammal. Jag går och lägger mej på 22.00 och vaknar kl 06.00 helt sjukt!
Som i lördags, då hade vi bjudit in till gayfest hemma hos Emanuel. (Martini och schlager) När Annahade vunnit så tackade jag för mej och gick in och la mej i han säng och somnade gott. Jag blev faktisk med tagen hem när resten av sällskapen skulle gå. Men sedan när jag sedan vaknade morgonen därpå kl 06.00 så hade jag inte hjärta att väcka Christopher så jag anstängde mej och somnade fakitskt om och vaknade kl 07.20 då fick han vakna och hålla mej sällskap.

Som idag, jag vaknade kl 06.10 ringde farmor och bad henne fixa frukost. Sedan satt jag där en stund och nu sitter jag och väntar tills det blir dags att gå till jobbet.

Det har blivit ett handikapp de här med min trötthet. Jag orkar aldrig se det jag ska på kvällarna och jag hinner blitrött till kl 15.00om dagarna. HAR NÅGON NÅGOT KNEP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0