Lunch avklarad


Vad jag hatar att inte veta vad man ska äta till lunch. Idag blev det någonting riktigt äckligt, viktväktar mat.
Halva dagen har gått och snart ska man hem. Pappa hjälpte mej med spegeln igår. Det blev verkligen jätte fint! Idag ska jag försöka få honom att bära ut mina gardrober. Jag verkligen hatar dom! Nu har jag istället fått en fin klädställning. Och på lördag kommer Christopher med mina korglådor som jag inte har kunnat bära med mej hem själv. Det kommer bli så himla fint!!!


Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:25:21
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Linda

Natta, du får fixa matlådor, mkt godare och nyttigare än skräpmaten du hittar i frysdisken;)Lycka till;)

2010-01-14 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0