FRIKORT


Jag hade ett snack med min pojkvän härom dagen. Jag förklarade att jag hade infört "frikort" i vårat förhållande.
Jag menade då inte att han skulle ha något frikort och skulle aldrig få något heller. Han blev lite sur så jag lät honom få sitt. Jag visste redan vem han skulle välja. Rätt skönt faktiskt att han är så dum ibland. Men han blev nöjd över att han hade fått sin vilja igenom och det hela slutade med att jag fick ha kvar mitt frikort på Joel Kinnaman. Möter jag Joel på stan och han frågar "Hej, ska vi ligga?" Då är de bara att tuta och köra ;)
Men hur stor chans är det att Christopher möter på Blake Lively? HAHAHA!

(Jag tog den fulaste bilden jag hittade på henne)


(
Och den snyggaste som jag hittade på Joel
)

Nu kan man ju undra hur stor chansen är att man skulle springa på Joel. Men drömma kan man alltid göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0