TRÅKIGT PÅ JOBBET


Roas av: Svenska Hollywoodfruar

Oroas av: Rätt så mycket onödiga saker

Tror på: Det som jag ser och det som jag tycker är rätt

3 bra egenskaper:
Alltid possetiv, pratglad och rätt snäll

3 sämre egenskaper:
Nästan alltid trött, måste lyssna på musik när jag jobbar (inte så kul för alla andra att höra mitt skrål) och att jag är beroende av läsk.

Skulle vilja: Flytta utomlands ett tag och prova på nya saker

Skulle aldrig:
Raka av mej mitt hår

Dold talang: Jag pratar jäkligt bra i sömnen

Lyssnar på: Det som är i min rosa lilla fina ipod

Ser på: Dåliga saker på tv för att det aldrig visas något bra

Garvar åt: Folk som gör bort sej

Last: LÄSKEN

Motto: Fan, jag borde skaffa mej ett motto

Favoritord: Fantastiskt!

Hatord: Råttan

Tänder på: Min pojkvän

Tänder inte på: Fula skor

Favoritljud: Min pojkväns hjärtslag, när man ligger sådär gulligt på hans bröst ni vet...

Hatljud: Väckarklockan

Favoritsvärdord: HORUNGE

Hatsvärord: JÄRNSPIKAR


Inte fan blev de roligare på jobbet för att man gjorde en frågelista :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0