Snart är det alla hjärtansdag igen...

Alla hjärtansdag står vid dörren och snart är den här.
Alla gullitussars favorit dag. Man ser affärerna bunkrar upp med hjärtformade chokladaskar och nallebjörnar. Men är det verkligen det man vill ha av sin partner? Det är väl klart att man blir glad över vad man än får (om man får någonting dvs :S). För det är ändå tanken som räknas. Men ska man bli sådär riktigt glad så vill man ha någonting oväntat, överraskande och inte helt självklart. Men vad är det, vad är det som man vill ha? När inte jag ens kan svara påvad jag själv skulle bli gladast för, hur ska jag då kunna lista ut vad min käresta skulle bli lycklig över?

Jag skulle vilja ha någonting enkelt.
Bara han och jag. Bo i sängen hela dagen. Delandes på en flaska vin och en liter jordgubbar. Ligga och prata, skratta och planera en framtid ihop.
Hela grejen är väl att man ska umgås med sin andra hälft och känna hur förälskad man är i varandra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0