SJ Kan ta sej i röven!

Nu är jag så jävla trött rent ut sagt på den här äckliga snön!
Här hade man värsta plansen inför gårdagen men vad händer då? Jo, jag kan inte ens ta mej dit jag ska!
Jag va så arg och ringde de där SJ minst 100 gånger. Jag ringde och trackade någon stackars tjej i Läggesta kiosken och jag satt i telefonkö under brudensfars tal igår.
Jag va och är fortfarande så jäkla sur!
För att komma iväg idag så har jag nästintill kräft av stackars Christopher att han ska hämta mej.
Vi får väl se när gossebarnet dyker upp. De han inte vet är att de vankas shopping senare. Men han är ju ändå världensbästa pojkvän och brukar aldrig sätta sej på tvären för de.

Men somsagt, SJ kan dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0