Den här smörgåstårtan är gjord med mycket kärlek

Dagen har börjat helt OK!
Det är lugnt som tusan på jobbet (ingen vill väl gå ut i snöovädret). Men de gör inte mej någonting. Snart ska jag väl påbörja min sminkning och nagelmålning för att kunna se hygglig ut inför dopet och kvällen. Ska bli trevligt med smörgåstårta för jag är verkligen vrålhungrig. Känns onödigt att äta lunch och fylla ut magen när det väntas typ det godaste som finns senare...
Som Calle själv skulle ha sagt "Den här smörgåstårtan är gjord med mycket kärlek"


Kommentarer
Postat av: linn

hejsan :) jag skriver om min vardag och cheerleading bl.a. Om du är intresserad ta en titt!

( om inte behöver du inte kolla )

ha en bra lördagskväll! ♥

2010-02-20 @ 18:42:46
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0